ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه (۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱) |سیر نزولی قیمت دلار و سکه

  • کد خبر: ۱۳۴۰۶۲
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه (۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱) |سیر نزولی قیمت دلار و سکه
همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، قیمت دلار در آستانه بازگشت به کانال ۳۴ هزار تومان است، قیمت سکه نیز به کانال ۱۵ میلیون تومان بازگشت.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت دلار که در روز‌های گذشته با سیرصعودی به رکورد‌های جدیدی رسیده بود، با ورود جدی بازارساز و اجرای برخی سیاست‌های ارزی از یکی دو روز گذشته وارد مدار نزولی شده است.

قیمت دلار که در روز‌های اخیر نرخ ۳۶ هزار و ۷۵۰ تومان را نیز در بازار برای دقایقی ثبت کرد امروز به مرز ۳۵ هزار تومان نزدیک شده و طبق اعلام فعالان بازار احتمالا به زودی به کانال ۳۴ هزار تومان باز می‌گردد.

صراف‌ها دلار را از مردم در کانال ۳۴ هزار تومان خرید می‌کنند و این موضوع نشان میدهد که بازار منتظر کاهش بیشتر قیمت‌هاست؛ امروز قدرت فروشنده در بازار بیشتر از خریدار است. معاملات خرد در سطح بازار انجام می‌شود.

بازگشت دلار توافقی به کانال ۳۳ هزار تومان

قیمت دلار توافقی نیز که صبح امروز در کانال ۳۴ هزار تومان آغاز به کار کرد در برخی معاملات صبح امروز وارد کانال ۳۳ هزار تومان هم شد. هم اکنون قیمت خرید دلار توافقی ۳۳ هزار و ۷۶۰ تومان است.

طبق اعلام بانک مرکزی ارز توافقی در شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی برای اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال با ارائه کارت ملی بفروش می‌رسد. متقاضیان ارز حداکثر ۲ هزار یورو می‌توانند به‌صورت آن‌لاین یا حضوری از صرافی‌ها و شعب منتخب بانک‌های عامل خرید کنند.

 عقب‌نشینی طلا و سکه| سکه به کانال ۱۵ میلیونی بازگشت

بازار طلا و سکه هم بعد از عرضه اوراق گواهی سکه بانک سیر نزولی را پیش گرفته است و آنطور که بازاری‌ها می‌گویند احتمالا فرایند ریزش قیمت‌ها در این بازار ادامه‌دار خواهد بود؛ الان قیمت سکه در بازار زیر ۱۶ میلیون تومان قیمت خورده است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون قیمت سکه ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

محمد کشتی‌آرای در ارتباط با وضعیت فعلی بازار به خبرنگار تسنیم گفت که امروز خریدار در بازار نیست؛ تقاضا نداریم و معاملات با احتیاط انجام می‌شود.

خریدار در بازار نیست| ادامه ریزش قیمت‌ها تا دوشنبه

وی با تأکید براینکه ادامه واگذاری اوراق سکه بانک مرکزی می‌تواند موجب کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار شود، تصریح کرد: حباب سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای با تأکید براینکه حباب طلا صفر شده است، گفت: حباب سکه در روز‌های آینده و همزمان با کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و ارز بازهم کاهش خواهد داشت.

این فعال بازار طلا و سکه ضمن پیش‌بینی وضعیت قیمت‌ها در روز‌های آینده تصریح کرد: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تا دوشنبه کاهشی خواهد بود. با بازگشایی بازار‌های جهانی نوساناتی معمولاً در بازار خواهیم داشت.

قیمت طلا، دلار سکه در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۴۳۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۷۰۸ دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی ۳۳ هزار و ۷۹۰ تومان و قیمت خرید دلار توافقی ۳۳ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یورو توافقی نیز معادل ۳۴ هزار و ۲۲۹ تومان اعلام شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->